YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride

YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride

16-04-2021 14:04:00 | Door: David de Jong | hits: 1227 | Tags:

Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt.

De bol.com Goedmaker, een samenwerking tussen bol.com en contentmarketingbureau YUNE, is een branded format in Nederland en België. In de video’s worden klanten bij wie recent iets is misgegaan met hun bestelling op een wel heel bijzondere manier verrast met een Goedmaker.

Kevin Soeters, Social Creative Marketeer van bol.com: “Dagelijks zetten heel veel collega’s zich in om van een gedupeerde klant een blije klant te maken. Dat we niet foutloos zijn, maar wel elke dag keihard ons best doen om het goed te maken, onderstrepen we met de Goedmaker. Al drie seizoenen laten we zien dat we vanuit bol.com geen grenzen kennen als het gaat om het blij maken van onze klanten.”



In de meest recente aflevering is de Leuvense klant Steven tezien. Hij bestelt een aantal fietslampjes, maar er gaat iets mis met de levering. Willie Wartaal verrast Steven en zorgt ervoor dat Steven een ongekende Goedmaker krijgt.

Credits:

Bureau: YUNE | Account: Bente van Deventer, Pablo van den Berg | Creatie: Djordy van Etten, Neal Kok | Productie: Daan Geuke, Besma Ayari  | Regie: Neal Kok  | Camera: Bas Bakhuis  | Camera Ass.: Daan Schuurmans  |Edit: Bas Burggraaf  |Design/animatie: Roel Hei, Ella van Wees, Tim Wouters  |Copy: Savenna Hof, Mirthe Baas, Koen van Eijgen  | Productie assistentie: Joey van der Linden, Phoebe Arents

www.bol.com
www.yune.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.