Marketing Report
Digital Brixx verder onder naam Abovo Media

Digital Brixx verder onder naam Abovo Media

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. Het bedrijf wil de dienstverlening hiermee verbeteren.

Rein Vogel, Director Digital & Trading bij Abovo Media en verantwoordelijk voor Digital Brixx: “Digital Brixx is twee jaar geleden als apart digitaal label door Abovo Media gelanceerd. Het doel: digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten. Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam. Op deze wijze kunnen we afdelingen nog effectiever samen laten werken en de dienstverlening verder verbeteren. Eén naam, één noemer, is praktisch én herkenbaar.”

Er is inmiddels een nieuwe afdeling opgezet: Data&Tech. Rein Vogel: “Een team dat volledig is ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken. Met als doel: nóg slimmere toepassingen ontwikkelen voor onze klanten op het gebied van personalisatie en campagneoptimalisatie. Daarmee  zetten we een nieuwe stap vooruit in onze dienstverlening.”

www.abovomedia.nl

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief