Marketing Report
Dommelsch introduceert het Pilsjasje

Dommelsch introduceert het Pilsjasje

Dommelsch introduceert het Pilsjasje. De landelijke lancering van dit jasje is een creatieve knipoog naar hun aangekondigde nieuwe merkuitstraling en de introductie van de 0,0%-variant eerder deze maand.

Het Pilsjasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener en zakje voor een borrelhap. Het jasje is ontwikkeld als tegengeluid op de steeds complexere wereld van (speciaal)bieren.

Sjors van Drie, brandmanager bij AB InBev: “Met de nieuwe uitstraling van Dommelsch willen we onze huidige pils-positie in de biermarkt versterken. Authentieke pils is nog altijd populair en speciaal voor die trouwe pilsliefhebbers hebben we het Pilsjasje ontwikkeld. Een toegankelijk ontwerp voor iedereen, bedacht vanuit praktisch oogpunt om de beste kwaliteit bier met het jasje te garanderen.”

Het Pilsjasje is een unisexontwerp en verkrijgbaar (volwassenen 18+) via www.pilsjasje.nl. Er zijn verschillende maten beschikbaar. Het Pilsjasje kost 30 euro exclusief verzendkosten.

Credits:
Product en uitstraling: Dommelsch | Concept en productie: Tosti Creative | Videoproductie: Wolfstreet

www.dommelsch.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief