Marketing Report
Dorel Juvenile kiest OrangeValley als digital marketing partner

Dorel Juvenile kiest OrangeValley als digital marketing partner

Het portfolio van Dorel Juvenile bestaat uit merken zoals Maxi-Cosi, Quinny, Safety 1st en Tiny Love, aangevuld met regionale merken. Deze zijn samen in meer dan 100 landen verkrijgbaar. Momenteel werken er 5500 mensen bij Dorel Juvenile, verdeeld over 25 landen.

Kristal Oehlen, Digital Marketing Manager van Dorel Juvenile: “Voor onze digitale activatie waren wij op zoek naar een strategische partner die ons de komende jaren kan begeleiden een optimale aanwezigheid te realiseren op de digitale touchpoints in onze consumer journey. Wij kijken er naar uit met OrangeValley aan de slag te gaan en samen te ontdekken hoe we onze activatie ongoing kunnen verbeteren met een test and learn approach.”

Robert van Rooijen, Senior Account Manager bij OrangeValley: "Vanuit OrangeValley zijn wij zeer verheugd om samen met Dorel Juvenile aan de slag te gaan en de social en data strategy tot leven te brengen. Maxi-Cosi en Quinny zijn sterke merken met een internationale footprint. Dit sluit goed aan bij onze focus. Bovendien beschikt Dorel Juvenile over de juiste data infrastructuur, zodat we social campagnes doorlopend kunnen meten en evalueren; tot aan de conversie bij de retailer toe."

OrangeValley is een onafhankelijke digital marketing bureau dat werkt voor circa 80 merken uit het A-segment. Vanuit een datagedreven focus biedt OrangeValley ondersteuning op het gebied van Digital Strategy, Web Analytics, Web Performance, SEO, SEA, CXO, Digital Advertising, Biometrisch Usability Onderzoek en Content Marketing. Daarnaast helpt OrangeValley bij het oplossen van complexe data vraagstukken en is het bureau gecertificeerd reseller van een groot scala aan Google 360 producten.

www.orangevalley.nl
www.doreljuvenile.com

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief