Marketing Report
Dragons' Den deelnemer Airchip kiest voor MIX als creatief bureau

Dragons' Den deelnemer Airchip kiest voor MIX als creatief bureau

Airchip, de app die wachtrijen op festivals oplost, kiest voor MIX als creatief bureau. Airchip haalde eerder deze maand 300.000 euro op bij het televisieprogramma Dragons’ Den. MIX begint met het vormgeven van de b2b-communicatie

MIX zal aanvankelijk de volledige b2b-propositie van Airchip ontwikkelen en vormgeven. Mark Leene, CMO bij Airchip: ''MIX liet in de allereerste gesprekken zien dat ze in staat waren ons voor te zijn qua denkwijze. Wij hoefde het niet voor ze in te vullen en konden achterover leunen. Het is belangrijk dat zij als festivalbezoeker de taal en visie ademen die wij vervolgens moeten vertalen naar onze klanten.''

De Airchip-app maakt het festivalbezoekers mogelijk om vanaf de dansvloer hun drankjes te bestellen en lost zo wachtrijen op.

Mark Schoones, co-founder en managing director, MIX: “Toen het team van Airchip uitlegde hoe hun app werkte, waren we al enthousiast. Niet alleen als bureau maar ook als eindgebruiker. Zowel Airchip als MIX is een jong, ambitieus bedrijf dat een markt open probeert te breken. Daarin vonden we elkaar al snel.”

In de toekomst zal MIX ook de identiteit van het merk Airchip doorontwikkelen. Mark Schoones: “Wat dat betreft staan we aan het begin van veel moois. Een nieuwe samenwerking. De brede lancering van een nieuwe app. En hopelijk die zwoele festivalzomer waar we zo naar verlangen.”

MIX is een creatief bureau gespecialiseerd in het bouwen van proposities, merken en klantervaringen. Het bureau werd begin 2021 opgericht door Mark Schoones en Ashwin Murli. MIX werkt onder andere voor Prorail, Nationale Nederlanden en Mediahuis Nederland.

www.workwithmix.com
www.airchip.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief