Marketing Report
DuPho sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity

DuPho sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity

Het samenwerkingsverband tussen ADCN, DDA, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design en VEA is voor dit jubileumjaar uitgebreid met fotografen-vakorganisatie DuPho.

Gedurende het eerste lustrum van de Embassy of Dutch Creativity worden opnieuw méér krachten gebundeld om Nederlandse topcreativiteit te promoten in Cannes. Het uiteindelijke doel: álle Nederlandse initiatieven op één lijn krijgen.

De missie van de Embassy of Dutch Creativity blijft ongewijzigd, namelijk: Nederlandse partijen verbinden aan internationale partners, talenten en media en aan elkaar tijdens het Cannes Lions Festival. De afgelopen edities is de Embassy steeds groter en zichtbaarder geworden.

Vorig jaar deden 37 bureaus mee als ambassadeur, die aan de hand van criteria geselecteerd werden als de beste representanten van de Nederlandse reclame, digital, design, film en audio film. Daarnaast ondersteunde ongeveer een gelijk aantal partners (merken en organisaties) het project, waar ruim 400 internationale gasten op af kwamen. Onder anderen Marc S. Pritchard, Chief Brand Officer Procter & Gamble en Piyush Pandey, Ogilvy Global CCO brachten een bezoek aan de Embassy.

Initiatiefnemer Kyra Roest, Adbusiness.Amsterdam: “Het is wederom ons doel om gezamenlijk Nederlandse creativiteit uit te dragen, om Nederland te promoten als dé plek voor talent, partners en creatieve business, en dat te vieren met een groeiend internationaal publiek.”

Suzanne Henning, DuPho: “Het Cannes Lions festival is voor ons een prachtig moment om het werk van de Nederlandse professionele fotografen internationaal te presenteren met een selectie van de winnaars van de SO Award."

www.embassyofdutchcreativity.com
www.adbusiness.amsterdam

www.dupho.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.