Marketing Report
Endeavour en Danone winnen Effie voor lancering HiPRO - Matthijs Van Schendelen vertelt interview

Endeavour en Danone winnen Effie voor lancering HiPRO - Matthijs Van Schendelen vertelt

Endeavour en Danone winnen Effie voor de lancering HiPRO. Wij bellen Matthijs Van Schendelen, Commercial Director en Partner bij Endeavour.

Gefeliciteerd Matthijs! Er wordt gezegd dat jullie het eerste bureau zijn dat een Effie naar Haarlem meeneemt...

Dat klopt, dat is natuurlijk super gaaf! Het is bijna altijd Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam, maar hallo, we liggen maar 20 minuten van jullie vandaan... we zijn er met onze 200 medewerkers natuurlijk super trots op.

Zo'n Effie is natuurlijk enorm zwaar. Wie moest 'm tillen?

Ik dacht eerst, ik moet hem niet laten vallen....wat een blok!  Onze creatief directeur Roeland de Jong kon hem niet loslaten en heeft er vannacht samen mee geslapen.

Vertel eens over de magic die jullie hebben met Danone

Vertrouwen. Openheid. En het lef om voor een nieuwe manier van storytelling te gaan in plaats van de traditionele aanpak.

Graag wil ik je in de gelegenheid stellen om 1 minuut lang op te scheppen over de prijswinnende resultaten die jullie hebben geboekt voor Danone

Dit is niet normaal. Dan ga je voor een volledig digitale campagne en boek je waanzinnig resultaat in retail. Best roterende item in de categorie. 33 procent marktaandeel. Een enorme bijdrage aan de waarde groei van de categorie. Kortom, het bewijs dat goede storytelling enorme impact heeft op de strategische doelstellingen van het merk. Een grand prix content award, een Lovie, en dan nu natuurlijk deze bijzondere Effie. Dat is toch wel DE prijs en DE bekroning op ons werk.

Wat is het laatste nieuws Matthijs?

Dat we met het hele team zometeen lekker aan de champagne gaan hier in onze campus in de Koepel Gevangenis in Haarlem. Te veel nieuws om op te noemen, halen prachtige merken binnen, groeien als kool en hebben super veel lol! Dat laatste is het belangrijkste!

www.endeavour.nl
www.hipro.danone.nl


Lees ook:

[Interview] Roeland de Jong (Endeavour): Vanuit creativiteit en technologie halen wij het uiterste uit digitale marketing

Abonneer je op onze nieuwsbrief.