Energize ontwikkelt digitale campagne voor spaaractie PLUS

Energize ontwikkelt digitale campagne voor spaaractie PLUS

26-05-2020 15:25:43 | Door: Saskia van Weert | hits: 1916 | Tags:

Energize brengt de keukenhulpjes-spaaractie van PLUS tot leven in een digitale campagne. In een geïllustreerde superheldenwereld maakt de kijker kennis met de functies van de Joseph Joseph-producten.

Zo kan de multifunctionele avocadosnijder ontpitten én met een beweging reepjes snijden en kan de vergietlepel zowel opscheppen als afgieten.

De hulpjes spelen de hoofdrol in een online campagne waar ze binnen de Touch Tell Sell funnel via verschillende middelen tot uiting komen. Zo is er een video waarin de hulpjes in een drukbezette keuken in actie komen, maar ook via instore narrowcasting en in een Facebook Instant Experience (alleen mobiel) waar je een kijkje in de keuken neemt om te ontdekken hoe de hulpjes koken makkelijker maken.

Robin Pas, Creative Director bij Energize: "Met de hulp van Artbox laten we de wereld van de superhandige keukenhulpjes tot leven komen. Op een speelse manier tonen we dat je met deze superhelden in een handomdraai iets lekkers op tafel zet."

Klanten van PLUS krijgen bij elke 5 euro een zegel en met 40 zegels is de spaarkaart vol. Een keukenhulpje is dan met korting te koop. De hoogte van de bijbetaling verschilt per product.

energize.pr.co
www.plus.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.