Marketing Report
Epidemie komt met campagne voor Lassie Poké Bowl rijst nieuws

Epidemie komt met campagne voor Lassie Poké Bowl rijst

De campagne van Lassie voor Lassie Poké Bowl rijst Kant-en-Klaar draait om het maken van een instagrammable poké bowl. Het Amsterdamse bureau epidemie verzorgde de campagne.

De rijst voor de poké bowl komt van Lassie, de andere ingrediënten moet de thuiskok er nog zrlf aan tevoegen. Omdat de looks zo belangrijk zijn, heeft Lassie de hulp ingeschakeld van één van de beste foodstylisten van Nederland: Marie- Sophie Wigbers. Met vele handige hacks zoals een avocadoroos, perfecte zalmblokjes, snelle mangoblokjes, no tuna watermeloen en crispy topping hack, wordt iedere poké bowl aan plaatje.

In de campagne staat brand content centraal. Zo wordt de campagne aangejaagd met een digital video & social campagne in samenwerking met Abovo Media. Naast video’s over het maken van de perfecte poké bowl, zijn er tien food hacks op Lassie.nl en YouTube te vinden.

Daarnaast is een belangrijk onderdeel van de digitale campagne-partnerships met diverse influencers die aan de slag gaan met het poké bowl-pakket van Lassie, dat via de webshop van Lassie te verkrijgen is. De campagne loopt in de maanden mei, juni en juli en maakt deel uit van de strategie van Lassie die begin van het jaar is uitgerold via de eigen site.

Léon Stedehouder, creatief partner van epidemie: "Lassie heeft een website van bijna 2 miljoen unieke bezoekers per jaar. Samen met Lassie hebben we de ambitie uitgesproken om dit aantal de komende jaren te verdubbelen. Dit kan alleen als we de huidige receptinspiratie verrijken met verrassende en inspirerende content."

www.lassie.nl

www.epidemie.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief