Marketing Report
Epidemie ontwikkelt content-serie voor Lassie

Epidemie ontwikkelt content-serie voor Lassie

YouTuber Hanwe lanceert de eerste aflevering van zijn nieuwe serie Niet te vreten. Reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met OCC (Online Cookie Collective) de content-serie voor rijstmerk Lassie. De influencercampagne komt met 4 afleveringen waarin Hanwe bij kinderen van wie de ouders niet kunnen koken langsgaat.

De kinderen gaven zich op via een Instagram DM @hanwe door een foto te maken met het nieuwe pak van Lassie. Ook lieten ze Hanwe weten welk gerecht van hun vader of moeder niet te vreten is. Samen met Lassie brengt Hanwe bij hun een nieuw gerecht op tafel.

De serie is onderdeel van de Lassie Kidsproef-campagne. Hiermee richt Lassie zich niet alleen op de ouders, maar ook op kinderen.

www.epidemie.com
www.lassie.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief