Marketing Report
Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2020. De auteur Eveline van Zeeland stelt met haar boek dat marketing veelomvattend is.

Het winnende boek handelt over het begrijpen van je klanten én het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je doelgroepen. Dit jaar gaat de prijs voor het beste Marketing Studieboek naar Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen.

Hans Molenaar
, juryvoorzitter van de PIM Marketing Literatuur Prijs en directeur Beeckestijn Business School: “Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.”

Eveline van Zeeland werkt als Associate Lector Smart Marketing en Strategie op de Fontys Hogeschool Marketing en is bezig met een promotiestudie aan de Universiteit van Twente. De jury roemt de aandacht voor creativiteit binnen marketing met het combineren van klantbeleving en de context waarin de klant zich bevindt.

Platform Innovatie in Marketing (PIM) reikte de Marketing Literatuur Prijs voor de 18e keer op rij uit

De finalisten waren:

 

De PIM Marketing Literatuur Prijs is een aanmoediging voor Nederlandstalige auteurs om hun visie en expertise aangaande marketing in de breedste zin van het woord aan het papier toe te vertrouwen. Daardoor stellen de auteurs marketeers in staat nog beter in hun vak te worden. Dat sluit aan bij de doelstelling van PIM om van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken.

www.pimonline.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief