Marketing Report
FJ produceert film en serie voor Carhartt Workwear

FJ produceert film en serie voor Carhartt Workwear

Om Carhartt Workwear’s 130-jarige nalatenschap te vieren, produceerde FJ een film en een serie van 5 portretten, waarin Carhartt’s brand ambassadors centraal staan die elk hun eigen geschiedenis hebben met het merk.

Jasper Fraikin, medeoprichter van FJ: "Onze missie was om 130 jaar Carhartt Workwear in Europa te vieren en brand awareness te genereren over de gehele EMEA-regio. Tenslotte wilden we landingspaginaweergaven genereren en ontdekken welke doelgroep het best reageert op welke videocontent door zorgvuldig onze campagnedata te evalueren. Het was voor ons heel belangrijk om te voorkomen dat het één enkel campagnemoment zou worden. Daarom hebben we voorgesteld om een serie te schieten zodat we de klantreis van de doelgroep verrijken voor een langere tijd met inspirerende en verrassende video’s."



In totaal heeft FJ 42 assets geproduceerd voor twee landen. Hierin zitten onder andere een lange main film, 15 korte portret teasers, behind the scenes-video en 24 foto’s voor print en online. Tijdens de shoot werd ook gefotografeerd zodat de look & feel van het project consistent blijft. Vervolgens hebben ze 12 campagnes op YouTube, Facebook en Instagram gedraaid voor Nederland en Duitsland. 

www.fjamsterdam.nl
www.carhartt.com/nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief