Marketing Report
FNG kiest met 5 merken voor Initiative

FNG kiest met 5 merken voor Initiative

FNG Nederland brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. Het bureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes voor de merken Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam was in 2019 al klant geworden bij Initiative.

FNG is een sterk groeiende Internationale beursgenoteerde modegroep die kleding en schoenen voor zowel dames, kinderen als heren ontwerpt en verdeelt via eigen conceptstores op toplocaties in België en Nederland, maar ook via een netwerk van multi-merkenwinkels in binnen- en buitenland.

Patrick van der Borden, Head of Marketing FNG Nederland: “De keuze om te gaan samenwerken met Initiative gaat verder dan synergieën zoeken over onze merken heen. In Initiative hebben wij de partner gevonden die goed aansluit bij onze manier van werken: korte lijnen, snel schakelen, vanuit een heldere visie per merk.”

Léonie Koning, CEO Initiative: “We krijgen energie van de groei-ambities die FNG heeft en we denken graag mee over de uitdagingen in een markt die onder druk staat. Groei begint bij kennis van de cultuur en wij hebben veel zin om samen met FNG en de andere betrokken bureaus deze ambities waar te gaan maken. Juist door de verschillende merken onder een dak te bedienen kunnen wij voor ieder merk het verschil maken.”

www.initiative.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief