Marketing Report
Fama Volat ontwikkelt campagne rond terugkeer ‘Zo. Nu eerst een Bavaria’

Fama Volat ontwikkelt campagne rond terugkeer ‘Zo. Nu eerst een Bavaria’

Ambacht en genieten komen samen in de ‘Zo. Nu eerst een Bavaria’-campagne. Fama Volat heeft de campagne ontwikkeld. Brouwen is een ambacht die vanuit de Bavaria brouwerij al 300 jaar wordt uitgeoefend. Als het serieuze werk gedaan is en het genieten begint, smaakt een Bavaria het allerlekkerst. Die twee dingen komen samen in de campagne die morgen van start gaat. 

Florent Renders, marketeer Bavaria bij Swinkels Family Brewers: "We zijn de brouwer die luchtig in het leven staat, maar tegelijkertijd heel serieus over het brouwen van bier is. Met de vertrouwde Bavaria knipoog laten we in de nieuwe tv-commercial zien met welke ingrediënten, passie en kennis wij ons bier brouwen. Uiteindelijk draait het om het genieten van het leven. Dat is precies wat Bavaria nu zo Bavaria maakt, die combinatie van vakmanschap en onze bourgondische levensstijl. We zijn een Brabantse brouwer, we zijn trots op onze afkomst. We brouwen niet alleen voor Brabant, maar voor heel Nederland. Deze nieuwe campagne onderstreept dat."

Naast de tv-commercial wordt de campagne doorvertaald naar social media, digitale abri’s op stations en in stadscentra en zijn er activaties op de winkelvloer. Ook sponsort het biermerk Veronica Inside sinds de start van het nieuwe seizoen.

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief