Marketing Report
Fietsenwinkel.nl kiest voor Stroom

Fietsenwinkel.nl kiest voor Stroom

Fietsenwinkel.nl is een omnichannel fietsbedrijf met grote ambities. Daarbij staan deskundigheid, aflevering, onderhoud, service en de prijzen centraal.
Alle reden voor fietsenwinkel.nl om een campagne te maken met als thema Nederland is niet gemaakt om stil te zitten. De keuze viel op Stroom vanwege het strategische advies en de can do-mentaliteit die past bij een bedrijf dat opereert in een snel veranderende en groeiende markt.
 
Jorrit Bouma, Head of Marketing bij Fietsenwinkel.nl: "Met de nieuwe campagne gaat Fietsenwinkel.nl een volgende fase in waarbij de focus verschuift van de laagste prijs naar de beste keuze en meest complete service. Hun pragmatische en doortastende visie op media maakt dat we samen met Stroom verder willen bouwen aan fietsenwinkel.nl als sympathiek merk."
 
Rutger Mackenbach, Directeur Stroom: "We zijn erg blij en enthousiast om voor Fietsenwinkel.nl te mogen werken. We kijken er naar uit om met onze ervaring op het gebied van e-commerce en onze kennis van doelgroepen de marketingdoelstellingen mede te helpen realiseren."

www.fietsenwinkel.nl
www.stroom.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief