Marketing Report
M&M's lanceert digitaal betaalmiddel Crunchycoin

M&M's lanceert digitaal betaalmiddel Crunchycoin

M&M’s heeft een nieuw digitaal betaalmiddel geïntroduceerd: de Crunchycoin. Dit is voorlopig de enige manier waarop M&M’s smaak Crunchy Caramel gekocht kan worden. Deze limited edition M&M’s hebben een knapperige, gouden kern van karamel.

Fans kunnen via de Instagram van M&M’s en actiewebsite zelf Crunchycoins mijnen en sparen in een persoonlijke wallet. Wanneer een volledige Crunchycoin gemijnd is, kan deze ingewisseld worden voor een zakje M&M’s Crunchy Caramel. Later dit jaar komt de smaak ook in de winkel, waar deze met gangbare betaalmiddelen gekocht kan worden.

Het project is een initiatief van M&M’s Nederland met creatief bureau Fitzroy en Capitola.

Anouk Aansorgh, portfoliomanager Chocolate Bitesizes van M&M’s: “De Crunchycoin is de meest waardevaste digitale munt op de markt. Eén Crunchycoin is namelijk altijd één zakje waard.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “Iedereen heeft zijn mond vol als het gaat om cryptocurrencies. Dit hebben we bijna letterlijk genomen door een eigen munt te introduceren voor M&M’s, waarmee je de special edition kan betalen. Na onze vorige Share-A-Thon campagne weer een onderscheidende activatie volgens mij.”

www.m-ms.nl
www.fitzroy.nl
www.capitola.nl 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief