Marketing Report
Fitzroy komt met whitepaper Edibles - tasting the future of food and drinks

Fitzroy komt met whitepaper Edibles - tasting the future of food and drinks

Sinds begin 2019 heeft Fitzroy een Cultural Insights-afdeling waarmee het de veranderingen in de markt in de gaten kan houden voor klanten. Met de komst van Pernille Kok-Jensen wil Fitzroy meer kennis uit de verschillende industrieen, doelgroepen en subculturen verzamelen. De afgelopen tijd zijn onder andere de veranderingen binnen Online services, Health en Food & drinks in kaart gebracht. Voor deze laatste sector is er nu een wrap-up beschikbaar in de vorm van een pdf.

Pernille Kok-Jensen: “Als het bespreken van de impact van deze veranderingen niet al op de agenda van je organisatie staat, dan is het nu hoog tijd. De lijst met nieuwe ontwikkelingen is lang. Denk hierbij aan het versmelten van de virtuele en fysieke werelden. Culturen en tradities die plaats maken voor nieuwe eetrituelen. De afwijzing van binaire structuren. Of de de opkomst van de remixcultuur. Foodbrands hebben vandaag de dag te maken met beter geïnformeerde en meer bewuste consumenten. Die steeds betere producten willen hebben en daarom kiezen voor kleinere, sympathieke merken. Of simpelweg een goedkoop, maar nog steeds goed product wil… de private label dus. De vraag aan alle merken in food is dus: hoe ga je om met deze veranderingen?”

In de whitepaper Edibles - tasting the future of food and drinks staan de relevante shifts beschreven in food & drinks-branche. Verder biedt Fitzroy een kijkje in hoe zij deze relevante shift hebben toegepast voor een aantal van hun eigen klanten.

www.fitzroy.nl/cultural-insights-white-paper

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief