Marketing Report
Fitzroy maakt campagne voor InShared

Fitzroy maakt campagne voor InShared

Fitzroy maakt een campagne voor InShared. Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de campagne. Met deze crossmediale campagne wil de online verzekeringsmaatschappij de huidige merkbelofte We all benefit op een impactvolle manier tot leven brengen. Dit door middel van de roze hand; de hand die jou helpt schade te voorkomen, attendeert op voordeeltjes en wijst op slimme tips en innovaties. 

Bernadette Wiersema, Manager Customer Experience Schade van InShared  "Met de roze hand hebben we een herkenbaar construct dat we niet alleen in communicatie, maar ook op de website kunnen laten terugkomen. Voor de aftrap hebben we gekozen voor twee domeinen: het slim opbergen van de smartkey in verband met autodiefstal van buitenaf en het slim omgaan met dozen van kostbare spullen. Het lijken kleine dingen maar als we met z'n allen iets beter opletten dan voorkomen we diefstal. En dat is mooi want geld dat we niet nodig hebben voor schade of diefstal geven we terug aan onze klanten; de Jaarbeloning."    

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: "Samen met InShared hebben we verschillende strategische routes bewandeld om het eigenwijze, rebelse karakter weer terug te brengen in het merk. Deze routes hebben we uitvoerig getest en daaruit kwam de helpende roze hand als beste naar voren. Voor ons een mooie visual device waarmee we de herkenbaarheid van InShared verder kunnen vergroten." 

De campagne is vanaf nu te zien op onder andere televisie. 

www.fitzroy.nl
www.inshared.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief