Marketing Report
Fitzroy ontwikkelt babyvoedingsmerk

Fitzroy ontwikkelt babyvoedingsmerk

Met de lancering van The Pure Goat Company is een nieuw babyvoedingsmerk gelanceerd. Het gaat om biologische flesvoeding, gebaseerd op melk van Nederlandse geiten. Dit bedrijf gaat volledig voor geitenmelk, omdat de eigenaren er in geloven dat dit het beste is voor baby’s die flesvoeding nodig hebben.
 
Pure Goat heeft Fitzroy in de arm genomen voor haar positionering en al haar communicatie. Het bureau is daarmee niet alleen verantwoordelijk voor alle uitingen, maar ook voor het ontwerp van de verpakkingen.
 
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: "Wij houden er van om challengers te challengen. The Pure Goat Company wil de markt van babyvoeding challengen. WIj hebben Frank en Rogier continu uitgedaagd om het anders te doen. Alle merken in deze categorie doen allemaal zo serieus. Alles lijkt op elkaar. Alle Instagram pagina’s staan vol met stockfoto’s. Met een uitgekiende strategie, een glimlach en goede design staat er nu een ander babyvoedingsmerk in de schappen."
 
Rogier van Anholt, eigenaar The Pure Goat Company: "Na een korte oriëntatie hadden we direct het gevoel dat Fitzroy ons het beste kon helpen. Ze zitten er erg ondernemend in en dat merk je in de samenwerking. Wij zijn ongelooflijk blij met het resultaat: het uitdagende merk, de verpakkingen met regenbogen en zeker ook ons Instagram account waar we al onze verhalen in de vorm van kinderboekjes gaan vertellen. Wij zijn klaar om de markt te veroveren."

www.puregoatcompany.com
www.fitzroy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief