Marketing Report
Marlon von Franquemont-Koster en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy

Marlon von Franquemont-Koster en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy

Om verder te groeien en internationale merken beter te kunnen bedienen heeft bureau Fitzroy zich versterkt met het creatieve duo Marlon von Franquemont-Koster en Reinier Demeijer-Gorissen.

Zij waren eerder werkzaam als (freelance) CD-team bij Wunderman Thompson Amsterdam, GUT Miami en 180 Amsterdam. Waar ze voor lokale en Europese klanten werkten.

Internationale merken beter bedienen

Het duo heeft 11 jaar lang in Duitsland gewerkt bij gerenommeerde bureaus als Jung von Matt, DDB Berlin, en Innocean Berlin. Daar hebben zij internationale campagnes ontwikkeld voor merken als Nikon, eBay en Hyundai. Het werk van von Franquemont en Demeijer-Gorissen is veelvuldig bekroond met nationale en internationale onderscheidingen; onder andere bij de Cannes Lions, D&AD, Webby, Eurobest en FWA. Vorig jaar werden ze nog onderscheiden met vier D&AD Pencils, een Bronzen Lion en de ADCN Members Award voor The Bookcase for Tolerance in opdracht van de Anne Frank Stichting.

Complexe vragen simpel vertalen

Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy: "Wij zijn erg blij met deze versterking, omdat we steeds grotere vraagstukken krijgen van merken zoals Shimano, ANWB en Playstation. Ook meer internationale vragen. Marlon en Reinier weten als geen ander hoe zij complexe vragen simpel moeten vertalen. En met hun gevoel voor esthetiek passen ze perfect bij ons bureau. Zij volgen Joey Boeters en Nik Sluijs op die elders de kans kregen om versneld zelf te gaan ondernemen."

Marlon von Franquemont-Koster: "De vonk sloeg over toen we de founders van Fitzroy in Cannes ontmoetten. Er was meteen een klik, persoonlijk en professioneel. Fitzroy is strategisch sterk en maakt creatief onderscheidend werk. Nu we de kans krijgen om samen te gaan werken, hebben we deze met beide handen gepakt."

www.fitzroy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.