Marketing Report
Floris van Lelyveld en Dennis Stolk starten The Data Agency

Floris van Lelyveld en Dennis Stolk starten The Data Agency

The Data Agency, opgericht door Floris van Lelyveld en Dennis Stolk, helpt organisaties aan een strategie om data driven te worden. The Data Agency is gevestigd in Amsterdam en onderdeel van de EDM Media Groep. Zij zijn onder andere gespecialiseerd in datakwaliteit, klantinzicht en doelgroepbereik. Met de oprichting van The Data Agency speelt de groep in op de grote vraag naar data-expertise op strategisch niveau.

Floris van Lelyveld heeft 17 jaar ervaring op het gebied van marketing, data en analytics bij onder meer Unilever en VodafoneZiggo.

Van Lelyveld: ”Wij geloven dat elk bedrijf een databedrijf is. Organisaties maken effectiever gebruik van data als doelstellingen en activiteiten in een datastrategie zijn uitgewerkt. Wij helpen organisaties een datastrategie te ontwikkelen en vertalen deze naar de dagelijkse operatie.”

Dennis Stolk heeft 20 jaar ervaring in innovatieve markten bij onder meer UPC, Rabobank en Canal Digitaal. Hij kent de uitdagingen van organisaties die streven naar groei, digitale transformatie, marketing automation en customer experience verbetering.

Stolk: “Het belang van data blijft toenemen en overstijgt afdelingsbelangen. Management en directies moeten hun visie vertalen naar een heldere strategie en data een vast agendapunt maken. De datastrategie is het fundament van de datagedreven organisatie. Uiteindelijk willen we onze opdrachtgevers dankzij effectief datagebruik betere beslissingen laten nemen.”

The Data Agency helpt organisaties bij de transformatie naar een data driven organisatie door de ontwikkeling en uitvoering van een datastrategie. De diensten van The Data Agency omvatten een strategisch advies, een operationeel plan van aanpak en begeleiding bij de uitvoering.

www.TheDataAgency.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief