Marketing Report
Food Cabinet ontwikkelt EU-campagne Bio lekker voor je

Food Cabinet ontwikkelt EU-campagne Bio lekker voor je

Biologisch eten en drinken is lekker voor jou én voor de wereld, dat is de boodschap van de nieuwe campagne voor biologische producten die campagnebureau Food Cabinet in opdracht van Bionext, ketenorganisatie voor biologische sector, heeft ontwikkeld. De driejarige campagne Bio lekker voor je laat zien hoe biologisch binnen een duurzame en bewuste lifestyle past met als doel consumenten te stimuleren vaker voor biologisch te kiezen.

Kevin Corcoran, creatief directeur bij Food Cabinet: “Het Europees biologisch keurmerk is door Milieu Centraal uitgeroepen tot topkeurmerk. We hopen dat steeds meer mensen het groene blaadje gaan herkennen en nog vaker kiezen voor biologisch. Met de campagne laten we zien hoe lekker en makkelijk het kan zijn om dagelijks een positieve impact te hebben op mens, dier én milieu. We zijn trots dat we samen met Bionext drie jaar kunnen bouwen aan de zichtbaarheid van biologische producten en het Europees erkende biologische keurmerk.”

www.foodcabinet.nl
www.bionext.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief