Marketing Report
Fox Sports introduceert De Magie van Live én vernieuwt huisstijl

Fox Sports introduceert De Magie van Live én vernieuwt huisstijl

In aanloop naar het nieuwe Eredivisieseizoen prikkelt FOX Sports de voetballiefhebbers met De Magie van Live. Dat gebeurt onder andere in een commercial die zondagavond in de rust van de WK-finale op NPO1 in première is gegaan. Ter gelegenheid van het nieuwe seizoen komt de sportzender ook met een vernieuwde huisstijl.

In de campagne worden de fans van alle clubs warmgemaakt voor de start van de Eredivisie. FOX Sports legt in de campagne de nadruk op De Magie van Live. 

Jan Bonjer, marketingdirecteur bij FOX Sports: "Het mooiste aan voetbal is dat live op het veld alles mogelijk is. Aan de vooravond van het seizoen ligt het pad naar succes nog wagenwijd open en droomt iedereen ervan boven zichzelf uit te stijgen. Dat is de magie van live voetbal en die beleving delen we bij FOX Sports als geen ander met de fans."

De campagne loopt tot medio september en wordt ingezet op tv, radio, out of home, print, online en op sociale media. Het nieuwe seizoen van de Eredivisie begint op 10 augustus met de wedstrijd PEC Zwolle – sc Heerenveen.

Zoals iedere Eredivisieclub in de zomer zijn nieuwe shirt onthult, verschijnt FOX Sports vanaf komend seizoen ook in een nieuw tenue.

Bonjer: "Vijf jaar na de introductie van het FOX Sportsmerk op de Nederlandse markt, introduceren we een nieuwe vormgeving die recht doet aan waar het allemaal om draait: liefde voor Nederlands voetbal. Het nieuwe design is een eerbetoon aan de clubs, de fans en de historie, bijvoorbeeld door de clubkleuren een prominente plek te geven in de vormgeving."

www.foxsports.nl


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief