Marketing Report
Freshworks neemt Natero over

Freshworks neemt Natero over

Freshworks, een wereldwijde innovator op gebied van customer engagement, neemt Natero over, een toonaangevend softwarebedrijf op gebied van customer succes management. Door deze overname beschikt Freshworks over een SaaS-platform dat marketing, verkoop, ondersteuning en klantsucces samenvoegt.

Met de technologie van Natero, die aangestuurd wordt door AI/ML, kan het platform van Freshworks bruikbare data verstrekken aan de professionals in customer succes-teams. Dit helpt bedrijven bij het eenvoudiger voorspellen en voorkomen van klantverloop, het uitbreiden van het aantal accounts en het beheren van meer klanten met minder middelen.

Natero biedt een oplossing voor customer succes die voorspellende analyses, klanteninformatie en workflow management combineert. Het datagestuurde platform maakt het mogelijk voor bedrijven klanttevredenheid proactief te beheren en zo de customer lifetime value te maximaliseren. De combinatie met de verkoop-, marketing- en ondersteuningsgegevens van Freshworks biedt gebruikers een 360-graden kijk op de klant. Zo kunnen bedrijven de complete levensduur optimaliseren, van eerste klantcontact tot en met de laatste rekening.

Girish Mathrubootham, oprichter en CEO van Freshworks: “Klantenbinding mag niet beperkt blijven tot marketing, verkoop en ondersteuning. Vandaag de dag dient elk bedrijf te investeren in proactief klantenbeheer. Dankzij de toevoeging van Natero voor customer succes kunnen bedrijven hun klanten beter begrijpen, gepersonaliseerde en onderscheidende diensten bieden en van deze klanten trouwe ambassadeurs maken.”

www.freshworks.com
www.natero.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief