Marketing Report
Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street

Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street

Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied.

Oprichters Tom Leenders en Dorus Galama, beiden muziekliefhebbers en afgestudeerd als industrieel ontwerpers aan de TU Delft, zagen hoe er elk jaar zo’n 50 miljoen ton aan elektronica wordt weggegooid. Daarom ontwikkelden ze modulaire koptelefoons op abonnementsbasis, je betaalt voor gebruik en niet voor bezit. Ze staan bekend om hun hoogwaardige producten en goede service. Als er iets kapot gaat, dan wordt de koptelefoon gemaakt. Elk onderdeel kan worden losgeschroefd en vervangen, niets wordt weggegooid. Zo wil Gerrard Street verspilling tegengaan.

Maira Evers, Managing Director en oprichter van Gardeners: “De modulaire koptelefoons van Gerrard Street zijn een goed voorbeeld van hoe techniek en duurzaamheid samengaan. Consumenten kunnen genieten van goed geluid en een goede service en tegelijkertijd iets doen tegen de snelst groeiende afvalstroom ter wereld, e-waste. Veel zin om samen met Gerrard Street zichtbaarheid te creëren voor het merk.”

Tom Leenders: “We hebben voor Gardeners gekozen omdat ze goed aansluiten bij ons duurzame visie en een goede combinatie van doen en positiviteit hebben. Ze gaan zich bezighouden met onze merkbekendheid te vergroten in Nederland via influencers en pr.”

www.gardeners.nl
www.gerrardstreet.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief