Marketing Report
GelreDome en Bud starten exclusieve samenwerking

GelreDome en Bud starten exclusieve samenwerking

GelreDome, evenementenlocatie en voetbalstadion van Vitesse, start een exclusieve samenwerking met biermerk Bud. Bud richt zich op consumenten tussen 18 en 34 jaar op high energy occasions, waardoor de keuze voor een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een logische is.

Pieter Anciaux, horecadirecteur van Bierbrouwerij AB InBev: "Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit unieke Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een werelds bier als Bud een perfecte match. Bud is op steeds meer iconische locaties in Nederland te vinden, GelreDome mocht niet ontbreken."

De samenwerking concentreert zich op verduurzaming en een podium bieden aan talent. Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met vijf jaar verlengd.

Hèrald van de Bunt, directeur van GelreDome: "Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue. De verfrissende manier waarop Bud zich momenteel in Nederland op een krachtige manier neerzet, is een van de belangrijkste redenen om in GelreDome te kiezen voor een fris, nieuw bier."

www.gelredome.nl/nl
www.kingsofbeer.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief