Marketing Report
GivingBrandsEnergy ontwikkelt campagnemateriaal Veilig op Weg

GivingBrandsEnergy ontwikkelt campagnemateriaal Veilig op Weg

Veilig op Weg is een langlopende verkeerscampagne op basisscholen door heel Nederland. Het heeft een nieuw lesprogramma. De voorlichting over de dode hoek start met vernieuwd campagnemateriaal. De voorlichting over de dode hoek start met vernieuwd campagnemateriaal. Reclamebureau GivingBrandsEnergy ontwikkelde interactief lesmateriaal dat inspeelt op de populariteit van Instagram en het gebruik van jonge acteurs als boegbeelden in leerzame vlogs.

Met behulp van van een lesfilm, een gerestylde website, een socialmediacampagne en de inzet van jonge ambassadeurs streeft Veilig op Weg naar een Nederland zonder verkeersongelukken. De nieuwe lesfilm van de campagne over de dode hoek speelt zich af in Amersfoort. Dankzij de gemeente van deze stad kreeg het productieteam van de campagne alle vrijheid om te filmen. 

Veilig op Weg is een initiatief van Transport en Logistiek Nederland in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland. Naast de inzet van deze partijen berust het succes van de campagne op de steun van verschillende sponsors. Onder meer RAI Vereniging, Volvo Trucks en multinational BP leveren een belangrijke bijdrage aan Veilig op Weg. Dankzij de sponsors heeft de campagne een truck, een trailer en genoeg benzine om het hele land door te reizen. Transport en Logistiek Nederland bieden de verkeersvoorlichting gratis aan op basisscholen door heel Nederland.

www.givingbrandsenergy.com
www.veilig-op-weg.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief