Marketing Report
GoSpooky socialmediapartner EMEA voor onder andere JBL

GoSpooky socialmediapartner EMEA voor onder andere JBL

GoSpooky gaat als socialmediapartner aan de slag in EMEA voor Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon en JBL. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky socialmediacontent en -campagnes creeëren voor zowel binnen- als buitenland. De samenwerking, waarvan het voornaamste werk gericht zal zijn op Harman-merk JBL, focust zich op socialmediastrategie, -concepten, -content en -campagnes.

Dave Seedorf, digitalmarketingmanager EMEA van Harman International: “Bij JBL zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroep te bereiken op een innovatieve wijze. We denken dat GoSpooky ons hier zeker bij kan helpen.”

Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky: “We kijken er heel erg naar uit om samen met Harman toffe socialmediacampagnes neer te zetten voor EMEA. Harman begrijpt hoe belangrijk het is om de individuele cultuur van social platformen als uitgangspunt te nemen en durft risico’s te nemen op het gebied van nieuwe media. Dit maakt hen voor ons de perfecte klant.”

www.gospooky.com
www.harmanaudio.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief