Goeiezaak.com aan de slag voor Amsterdamse trekpleisters
Goeiezaak.com is sinds 1 januari aan de slag voor Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon om de zichtbaarheid van de online kanalen te verbeteren. Het bedrijf zal deze kanalen optimaliseren met behulp van onder andere SEA-campagnes, SEO-optimalisatie en social media campagnes.
Na een pitch met meerdere partijen deelnamen hebben Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon gekozen voor Goeiezaak.com.
Bij Madame Tussauds Amsterdam kun je jezelf onderdompelen in een wereld vol bekende gezichten en bij The Amsterdam Dungeon ga je door de duistere geschiedenis van Amsterdam. Beiden zijn unieke interactieve belevenissen, die in de toekomst met behulp van Goeiezaak.com al online zullen beginnen. Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon kijken uit naar de samenwerking.
Geert Tibosch, E-Commerce manager: “Met het aangaan van het partnerschap met Goeiezaak.com verwachten wij een online groei van tenminste 10 procent te kunnen bewerkstelligen. Met de reeds getoonde expertise en creatieve benadering van Goeiezaak.com zal dit zonder problemen gaan lukken.”
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie