Marketing Report
Gorillas benoemt Luanne Calvert tot Chief Marketing Officer nieuws

Gorillas benoemt Luanne Calvert tot Chief Marketing Officer

Flitsbezorgdienst Gorillas heeft Luanne Calvert benoemd tot Chief Marketing Officer. Zij heeft in leidinggevende functies merken als Virgin en Google helpen opbouwen. Ook heeft ze ervaring opgedaan bij Walmart, LVMH's Fendi en Moleskine. Met het oprichten van haar eigen start-up, Mixed Marketing, met blue chip klanten als Netflix, eBay, Calvin Klein en Yahoo!, belichaamt Calvert ook de ondernemersgeest van Gorillas.

Luanne Calvert: "Ik was direct fan van het bedrijf toen ik Gorillas voor de eerste keer probeerde. Naast de ongelooflijke service was ik onder de indruk van Gorillas' missie om consumenten direct toegang te geven tot essentiële behoeften. Deze unieke ervaring is waar ik op wil voortbouwen om een liefdevol merk te creëren dat staat voor hoe we leven en voedsel consumeren in de 21e eeuw. Het is echt inspirerend om deel uit te maken van een bedrijf dat de mogelijkheid heeft om die vergelijking op grote schaal te veranderen - en ondertussen de klanten blij te maken."
 
In haar rol als CMO van Gorillas zal Calvert leiding geven aan het wereldwijde marketing team en onderdeel zijn van de raad van bestuur. Ze zal dus rechtstreeks rapporteren aan de oprichter en CEO Kağan Sümer.

Kağan Sümer: "Luanne heeft vaak laten zien hoe je met innovatieve ideeën succesvolle merken kunt creëren en ontwikkelen in snelgroeiende sectoren. Haar durf en moed om nieuwe dingen te proberen weerspiegelt de geest van Gorillas op de beste manier. Deze mentaliteit in combinatie met haar ongelooflijke ervaring in het tech, retail en start-up veld is wat Luanne de perfecte pasvorm maakt om ons merk en de klantervaring verder te ontwikkelen."

www.gorillas.io

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief