Marketing Report
HEMA opent pop-up escape room voor scholieren

HEMA opent pop-up escape room voor scholieren

Donderdag 21 juni opent HEMA voor een escape room die geheel in het teken staat van lifehacks gemaakt uit schoolspullen. In de escape room kunnen scholieren het opnemen tegen elkaar, maar ook tegen hun leraren en ouders.

Met de HEMA escape room trapt HEMA de nieuwe schoolcampagne af. Het thema is School it yourself en met verschillende lifehacks laat HEMA zien wat je nog meer kunt doen met je schoolspullen. De hacks variëren van een telefoonstandaard gemaakt uit potloden tot handige hacks om mee te spieken in de klas.

De HEMA escape room wordt geopend in een pop-uplocatie in Amsterdam op de Bloemgracht. Daar kunnen scholieren terecht om een highscore neer te zetten door zoveel mogelijk lifehacks op te lossen. De deelnemers met de hoogste score krijgen een weekendje weg naar Londen.

Met de campagne laat HEMA zien dat zij gelooft in de creativiteit en innovativiteit van scholieren.

Miranda Schreuder, campagneleider marketing en communicatie bij HEMA: "Wanneer scholieren tegenwoordig iets willen leren, gaan zij zelf online op zoek naar hoe dit moet. Scholieren zijn ontzettend creatief en ondernemend, dat willen we als HEMA ondersteunen en stimuleren en daarom bieden wij toffe hacks aan."

Aanmelden escape room

Iedereen is welkom om op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni de HEMA escape room te ervaren. Gratis inschrijven kan hier. Het nieuwe assortiment ligt vanaf 18 juni in de winkels en is online te verkrijgen.

www.hema.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief