Marketing Report
HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Podimo, Iglo en BridgeFund nieuws

HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Podimo, Iglo en BridgeFund

HPB | Het PR Bureau werkt nu ook voor Podimo, Iglo en BridgeFund. Het bureau gaat deze merken bijstaan in hun streven naar thought leadership en meer maatschappelijke impact.

Podimo

De van oorsprong Deense app Podimo is sinds 15 april beschikbaar in Nederland. Deze grootste podcastabonnementsdienst van Europa verzamelt nationale en internationale podcasts en audioboeken en beloont de makers ervan. Wie een abonnement heeft, krijgt exclusief toegang tot de best beluisterde podcasts van Nederland ,waaronder Man man man, de podcast van onder anderen Domien Verschuuren en Zelfspodcast van Sander Schimmelpenninck & Jaap Reesema. HPB werkte samen met Podimo naar een sNederlandse launch toe en zal Podimo blijven ondersteunen rond alle pr- en communicatievraagstukken gericht op de Nederlandse markt.

Iglo

Iglo is een bekende speler in het diepvriessegment in Nederland en heeft een leidende positie in vis, groenten en maaltijden. HPB zal Iglo bijstaan in een intensief thought leadership traject, waar de focus ligt op de (her)waardering van een duurzaam diepvriessegment bij consumenten en media.

BridgeFund

Online platform BridgeFund slaat een brug tussen ondernemers die willen lenen en ondernemers die willen beleggen. De toekomstdroom van BridgeFund is een circulair systeem: een digitale marktplaats waar ondernemers elkaar constant en volautomatisch financieren. HPB helpt BridgeFund met hun pr- en communicatiestrategie in Nederland.

Jacqueline Bosselaar, founder en CEO bij HPB: “Podimo, Iglo en BridgeFund lijken op het eerste gezicht ver van elkaar te staan, maar hebben met elkaar gemeen dat ze alledrie de drive hebben om uit te groeien tot thought leader in hun categorie. Ze willen van oprechte betekenis zijn en daar gaan wij ze bij helpen!”

www.hetprbureau.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief