Marketing Report
Hermitage, AZ, Mitsuba en Vincent meets Rembrandt kiezen voor Abovo Maxlead

Hermitage, AZ, Mitsuba en Vincent meets Rembrandt kiezen voor Abovo Maxlead

Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt hebben gekozen voor het mediabureau Abovo Maxlead.

Abovo Maxlead zal met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid. Deze snack wordt door televisiebillboarding breder bekendgemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie: het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

Gerald Smith, Head of Marketing & Media voetbalclub AZ: “Wat ons vooral aansprak, is de manier waarop Abovo Maxlead zich gelijk in onze digitale materie heeft verdiept. Wij willen na het coronajaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak. Wij zijn met veel ambitieuze plannen bezig, maar het is prettig dat wij nu gelijk vliegend van start kunnen.”

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : “Ik kijk uit naar de resultaten van al deze campagnes, die komende tijd van start gaan. Dat we voor vier compleet verschillende merken aan de slag mogen, is natuurlijk fantastisch. Stuk voor stuk zijn het ijzersterke merken, maar ieder met zijn eigen dynamiek. Ik denk dat zij voor ons kiezen vanwege onze eigenzinnigheid. Dat wij echt met hen meedenken en samen ondernemen. De eerste resultaten die we zien binnenkomen bevestigen de goede match tussen ons en alle bedrijven. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.”

www.abovo.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief