Marketing Report
Higuita ontwikkelt campagne voor Online.nl

Higuita ontwikkelt campagne voor Online.nl

Het creatieve bureau Higuita heeft een campagne ontwikkelt voor de internet/tv-provider Online.nl die maandag 1 mei 2023 van start gaat. De landelijke campagne Je ziet meer met Online.nl wil in spelen op het onderscheidende en complete aanbod van Online.nl met internet en een breed aanbod aan tv en VOD-content waaronder Film1, ESPN en Canal+ Films & Series.

Minder praten, méér kijken

In de radiocampagne roept presentator Dennis Weening op om minder te praten en meer te kijken. Ook radio-dj Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is bij de landelijke radiostations Slam! en 100% NL te horen alsmede bij regionale zenders.

Buitenreclame en digitaal

Daarnaast wordt er met buitenreclame, online video’s, display en uitingen via social media aandacht gevraagd voor het merk Online.nl.  Daarbij is één persoon te zien die zijn ogen uitkijkt door het uitgebreide aanbod van Online.nl. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.

De mediabureaufunctie heeft Online.nl gezien de beperkte scoop, zelf op zich genomen. Normaal gesproken is Havas Media het mediabureau voor de merken Online.nl en Canal Digitaal die net als Havas Media onderdeel zijn van Vivendi.  De campagne zal één maand duren.

Alco de Jong, Country Manager Benelux bij Canal+Luxembourg (M7): "In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd.

Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl."

www.online.nl

www.eviso.nl

www.m7group.eu

www.higuita.amsterdam

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief