Marketing Report
[Interview] Bodine van Styrum (Open Now): we waarborgen gedrag door het hele proces heen tv

[Interview] Bodine van Styrum (Open Now): we waarborgen gedrag door het hele proces heen

Bodine van Styrum is Applied Behavioral Scientist bij Open Now en Co-Founder van Broeicast. We spreken haar over de rol van gedragswetenschappers in het proces van concept naar campagne.

Bodine van Styrum: "Wij geloven bij OpenNow dat gedragswetenschappenlijke inzichten, dus wat mensen drijft en wat mensen tegenhoudt in hun gedrag, dat dat het begin is van elke goede communicatiestrategie. Wij maken reclame op basis van deze gedragswetenschap. Als er een vraagstuk binnenkomt dan kijken wij wie de doelgroep is, wat het huidige gedrag is wat de doelgroep vertoont en waar we naartoe willen. Vanuit daar schrijven we de strategie.

Het is mooi om te zien dat we gedrag altijd waarborgen door het hele proces heen. Dus als we van een strategie naar een creatief concept gaan, dan zorgen we dat het creatieve team aan de hand van de gedragswetenschappelijke inzichten een concept gaat bedenken. En vaak leidt dat tot een campagne."

Kijk dit boeiende interview hier:

www.opennow.nl

nl.quadia.com

Kijk ook:

[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief