Marketing Report
[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week tv

[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

Herman Dummer is programmamanager van Dutch Media Week, dat dit jaar plaatsvindt van 3 tot en met 9 oktober op verschillende locaties in Nederland met Beeld + Geluid op Media Park Hilversum als kloppend hart. 

Grote thema's

De grote thema's in het B2B programma zijn Innovatie (maandag), Business (dinsdag), Talent & Onderwijs (woensdag), Gaming (donderdag) en Journalistiek (vrijdag). 

Media Professionals

Herman Dummer is te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV: "Dutch Media Week richt zich zowel op consumenten als mediaprofessionals. Meeste aandacht is er voor de professionals. Voor hen hebben we een programma van maandag tot en met vrijdag - van 3 tot en met 7 oktober. Op 8 en 9 oktober organiseren wij de Dutch Media Week Experience Days - voorheen bekend onder de naam Open Studio Dagen - en die zijn er voor het grote publiek..."

Kijk dit boeiende interview hier:

www.dutchmediaweek.nl

Kijk ook:

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

Abonneer je op onze nieuwsbrief