Marketing Report
[Interview] Karina Buitenhuis (Eigen Fabrikaat): Digitalisering was en is een constante factor

[Interview] Karina Buitenhuis (Eigen Fabrikaat): Digitalisering was en is een constante factor

Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Karina Buitenhuis, Managing Partner bij Eigen Fabrikaat.

Kun je Eigen Fabrikaat introduceren?


Eigen Fabrikaat gelooft in eigenheid. Eigenheid in alles wat je doet, maakt merken sterk. Eigenheid zorgt voor herkenning, samenhang en impact. Het geeft richting voor de toekomst en zorgt voor groei.

Wat kan Eigen Fabrikaat dat andere bureaus niet kunnen?


We zorgen ervoor dat merken indruk maken door zichzelf te zijn. Herkenbaar maar niet voorspelbaar. Samen gaan we op zoek naar dat ene vonkje dat al in je zit, dat wat jouw merk anders maakt. We bewaken de eigenheid van jouw merk. Alles wat we bedenken kunnen we zelf maken of we regelen het. Huisgemaakt door Eigen Fabrikaat.

Wat willen klanten van Eigen Fabrikaar dat ze voor corona nog niet wilden?

We hebben in de afgelopen Corona jaren kunnen bewijzen als bureau over improvisatietalent en enorme flexibiliteit te beschikken. Zonder de eigenheid van de merken waarvoor we werken uit het oog te verliezen. Of juist doordat we de eigenheid van de merken waarvoor we werken zo in het vizier hebben.
Dat houden we graag vast.

Wat gaat digitalisering met jullie operatie doen in 2022?


Digitalisering was en is een constante factor. Onze werkomgeving en de manier om met klanten te communiceren verandert continu. Dat is een leuke uitdaging.

Hoe ga je in 2022 als bureau de oorlog winnen?

Door in jezelf te geloven en te doen waar je blij van wordt.

Is er sprake van een creativiteitscrisis in de marketing industrie?


Nee. Alles draait nog steeds om relevante creativiteit.

Waarom zou het beste talent bij jouw bureau komen werken?


Omdat we het leukste bureau van Nederland zijn!

Wat gaat het contentmarketing Jaar 2022 brengen?


Minder maar beter!

Audio zit in de lift. Hoe belangrijk is het dat merken een geluid hebben?


Heel belangrijk!

Moeten marketeers in 2022 meer investeren branding?


Jazeker. Bewezen succesroute.

Hoe ziet optimale samenwerking met mediabureaus eruit?


Precies zo: samen werken.

Wat komt er na purpose marketing?


Purpose is marketing. Marketing is purpose.

Wat moet iedere marketeer begrijpen over branding?


Herken en koester de eigenheid van je merk.

www.eigenfabrikaat.nl

Lees ook:

[Interview] Jelmer Wind (Team5pm): YouTube populairder dan ooit

[Interview] Darre van Dijk (TBWA\Neboko): Verandering is van alle tijden, zorg goed voor elkaar!

[Interview] Eddy Salfischberger (Alfred): Wij zijn niet per se op zoek naar de beste men

[Interview] Deniz Alkaç (Bruut Amsterdam): We leven in een digitaal Picadilly Circus, maak verbinding!

[Interview] Frank Jockin (The Merge): Samenwerken in digitale omgeving is de norm



Lees alles over het Media100 | Marketing100 Event 2022 van 9 maart hier

Marketing100 wordt gesponsord door

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.