Marketing Report
[Interview] Marc Stubbé over Bisbrick tv

[Interview] Marc Stubbé over Bisbrick

Marc Stubbé is directeur en mede-eigenaar van Bisbrick, het bedrijf dat met het low-codeplatform een toolkit biedt om krachtige online interacties met B2B klantente bouwen. Als campagne of product op zich, of ter ondersteuning van bedrijfs-, marketing- en salesprocessen. Bij Nederlands Media Netwerk TV spreken we hem over zijn bedrijf. 

Marc Stubbé: “Bisbrick is een low code no code-platform, voor B2B-klantinteractie. Het komt erop neer dat iedereen kan programmeren met onze Bricks en daarmee slimme dingen maken Je kunt als deskundige of professional zelf applicaties, websites en campagnes met de Bisbrick Toolkit bouwen. Zonder coderen, zonder gedoe.

Ons bedrijf is ontstaan doordat klanten er echt behoefte aan hadden. Microsoft bijvoorbeeld had een heel ingewikkelde licentiestructuur, die wilden dat aan hun resellers uitleggen en er ook marketing mee bedrijven. Er zijn toen pakketten op maat gemaakt en daarmee zijn toen de wortels voor Bisbrick gelegd...

Kijk dit interessante interview hier:

www. bisbrick.com

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier



Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier



Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

 

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier


Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier


Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier



René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier


Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland. Kijk dit interview hier

 

Abonneer je op onze nieuwsbrief