[Interview] Nicole Freid: HAK is een plantaardig foodmerk dat ook wat activistischer is

[Interview] Nicole Freid: HAK is een plantaardig foodmerk dat ook wat activistischer is

31-12-2020 16:04:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 2324 | Tags:

Nicole Freid is directeur marketing en innovatie bij HAK en haktivist, oftwel iemand die zich inzet voor de missie van HAK: mensen te helpen elke dag meer groente en peulvruchten te eten en het stimuleren van lokale en duurzame teelt. We spreken haar tijdens de december-uitzending van Marketing Report Radio.

“Wij zijn een klein bedrijf, maar een groot merk: het derde maaltijdmerk in de supermarkt en merkleider in onze categorie. We spelen een belangrijke rol bij de consument en in de voedselketen. Bij ons heb je veel overzicht, van het zaadje dat de grond in gaat tot het bord van de consument. We leveren in Nederland, België en groeien snel in Duitsland. We zijn er trots op dat Martine Bijl 27 jaar merkambassadeur is geweest. Sindsdien hebben we een ander plaatje neergezet, van een traditioneel conservenmerk naar een plantaardig foodmerk dat ook wat activistischer is.”

Luister dit boeiende interview hier:

www.hak.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 december 2020 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.