Marketing Report
[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft

[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft

Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het maken van journalistiek gedreven content voor klanten op basis van onderzoeken naar onder meer gedrag.

Yune is sinds vier jaar onderdeel van Mediabrands en ontwikkelt content voor digitale kanalen en dan vooral sociale media. Omdat door de jaren heen de klantvraag is veranderd richting datagedreven creativiteit en personalisatie, ontwikkelde Yune de propositie Where science and creativity meet.

Thijs Jaski: “Wij proberen het snijvlak te vinden tussen wetenschap, gedrag van consumenten en onze klanten of een merk, en anderzijds de creativiteit die we in huis hebben. Wij geloven dat gedrag de grenzen van creativiteit bepaalt. Door sociale media is gedrag veranderlijker dan ooit. Consumenten worden elke dag blootgesteld aan tientallen soorten content. Tegelijkertijd vechten merken online om aandacht en komt de jonge maker opzetten via platforms als TikTik en Twitch. Voor bedrijven is het belangrijk om dat gedrag te herkennen en te analyseren, en om met die learnings de content beter te maken.”

Verder gaat Thijs in op onder meer hoe onderzoeken naar consumentengedrag kunnen zorgen voor content die impact heeft, de Goedmaker-video van Bol.com

www.yune.nl

 

Stefan Havik is Chief Data Officer van DPG Media. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over de overname van Sanoma en over de plannen van het bedrijf in de strijd tegen de grote techreuzen... Kijk dit interview hier


Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders.nl, de dienst die begon als service voor mensen om online aan te geven welke papieren folders ze thuis willen krijgen via de post. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij hoe zijn bedrijf de afgelopen tijd een transformatie heeft ondergaan... Kijk dit interview hier

Michiel Haverlag is Innovation Director bij BrandBase en Jungle Cup. Zijn bedrijf richt zich op het ontwikkelen van spaarprogramma’s die aankopen stimuleren. Dat doen ze in twintig markten. In coronatijd is ook het zelf bedenken van producten aan het portfolio toegevoegdf... Kijk dit interview hier

Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity, een internationaal bureau voor geïntegreerde communicatie... Kijk dit interview hier

Rogier Bruggeman is directeur van ZIGT, het onafhankelijke media- en performancebureau dat klanten in de Benelux helpt om hun groeidoelstellingen te realiseren. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de voordelen van onafhankelijk zijn... Kijk dit interview hier

Marjolein Lubberman is CEO van Asmodee Netherlands, dat bordspellen zoals Pokémon en Ticket to Ride op de markt brengt. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over tabletop gaming en de populariteit ervan, die alleen maar is toegenomen tijdens de coronacrisis... Kijk dit interview hier

Bouke Lukkien is CEO van Lukkien, het creatieve productiehuis uit Ede dat allerlei vormen van content maakt. Van tv-commercials tot augmented reality en van CGI-uitingen tot apps. Bij Nederlands MediaNetwerkTV vertelt hij over zijn bedrijf en hoe ze content maken die geschikt is voor verschillende markten... Kijk dit interview hier

Thomas Wolters is Managing Director van Elevator, onderdeel van MakerStreet. Elevator helpt bedrijven via data en marketing om betere, meetbare resultaten te krijgen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt Thomas over hoe zijn bedrijf dat doet en hoe hij tegen marketing aankijkt... Kijk dit interview hier

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.