[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid

[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid

11-11-2021 10:35:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 5128 | Tags:

Willem-Albert Bol is sinds apri 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over de voorgenomen overname van Talpa Network door RTL.

Willem-Albert Bol: “Wij zijn het grootste onafhankelijke media- en marketingbureau van Nederland. Abovo Media is een generalistisch mediabureau en zit in Hoorn. Maxlead zit in Oegstgeest en is een gespecialiseerd performance marketing bureau. Wij geloven dat die twee heel goed moeten samenwerken en daarom hebben we de groep opgericht.”

“Dat we niet in Amsterdam zitten, brengt ons vooral een frisse blik. Je ziet dat we in het vakgebied in een ivoren toren leven. De mediawereld zit in een bubbel en ik weet niet of je dan een zuiver beeld hebt van het echte Nederland. Jij bent misschien gewend om een latte macchiato havermout te drinken, terwijl de rest van Nederland gewoon een bak zwarte koffie drinkt. In Hoorn en Oegstgeest doen we dat ook. Onze klanten zoeken een bepaalde nuchterheid, die je bij ons nog gewoon kunt vinden.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier


Margriet de Kroon
is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over haar rol binnen het bedrijf... Kijk dit interview hier

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen. Hij vertelt over toonaangevende projecten van zijn bedrijf... Kijk dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier

 

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland... Kijk dit interview hier

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.