Marketing Report
Ivo Roefs (ex-DDB) CMO Schuberg Philis

Ivo Roefs (ex-DDB) CMO Schuberg Philis

IT-dienstverlener Schuberg Philis wil een superbrand worden en benoemt Ivo Roefs als Chief Marketing Officer.

Tom den Hartog, Managing Director Schuberg Philis: “Wij hebben onze huidige positie bereikt met wat wij noemen ‘het 100 procent-principe’. Die gedachte willen we nog veel scherper gaan inzetten bij alles dat voor ons strategisch is: people, innovatie, en natuurlijk marketing. Wij zijn autonoom een merk geworden, nu zijn we van plan om een superbrand te worden. Dus besloten we om een echt merkenmens in huis te halen.”

Ivo Roefs werkte 17 jaar bij communicatiebureau DDB, waarvan 10 jaar als CEO. Onder zijn leiding werd de bureaugroep meermalen ‘Agency of the Year’. Zelf adviseerde hij bedrijven zoals Vodafone, KLM, Volkswagen, ING Bank en Eneco.

Ivo Roefs: “Een bedrijf met zo’n prachtige obsessie als het honderdprocent-denken, dat sprak me meteen aan. In de praktijk is dat waar sterke marktproposities van gemaakt zijn: iets dat de makers werkelijk ménen. Mijn taak zal zijn om dat relevanter, scherper en effectiever om te zetten naar marktsucces en talentaanwas voor Schuberg Philis.”

www.schubergphilis.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.