Marketing Report
J. Walter Thompson ontwikkelt campagne voor PLUS

J. Walter Thompson ontwikkelt campagne voor PLUS

J. Walter Thompson Amsterdam heeft de nieuwe campagne van de supermarktketen PLUS ontwikkeld. Goed eten staat centraal in de campagne.

De spot, onderdeel van de campagne, toont een man die alles uit de kast haalt om goed te leven. Hij let op wat hij eet, staat constant op de weegschaal en gaat regelmatig naar de sportschool. Zijn vreemde gedrag wordt aandachtig gevolgd door zijn vrouw. Gaandeweg wordt ze zelfs een beetje achterdochtig. Maar wanneer ze op een avond laat thuiskomt ontdekt ze wat hij al die tijd voor haar achterhield.

Okke Wiarda, manager Merk & Communicatie bij PLUS: “Goed eten is goed voor je. Dat weten we allemaal. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Met deze campagne willen we heel Nederland inspireren om goed te eten. Bovendien laten we zien dat het de moeite waard is. Dat er mooie dingen kunnen gebeuren wanneer je er echt werk van maakt.”

Bas Korsten, Creative Partner, J. Walter Thompson Amsterdam: “Goed eten is een fantastisch domein. Omgeven met veel emoties. Verdrietige, zoals in onze laatste Kerstfilm, maar ook positieve zoals in de Zomerfilm met het Syrische jongetje. En nu dus ook in deze ‘begin van het jaar’-film, het is tenslotte ook de periode dat we weer actief bezig zijn. We sporten meer, we drinken minder en, inderdaad, we eten beter."

jwt.amsterdam
www.plus.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief