Marketing Report
JCDecaux neemt nieuw formaat display in gebruik

JCDecaux neemt nieuw formaat display in gebruik

JCDecaux introduceert een vrijstaand portrait groot formaat display van 6,5 m2: de Avenue. De Avenue is een digitaal full HD portraitdisplay en staat op de Stadhouderskade in Amsterdam nabij het Leidseplein. Het staande object heeft een dubbelzijdig led-display. Als launching partner van dit nieuwe buitenreclame-object is Chanel te zien.

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: "Ons digitale mupi-netwerk Métropole is een enorm succes en we voorzien een groeiend aandeel voor digitaal in de toekomstige buitenreclamemarkt. Met de Avenue vertalen we de populariteit van ons digitale netwerk naar groot formaat. Doordat dit object dezelfde beeldverhouding heeft als onze digitale mupi´s kunnen adverteerders hun campagnes eenvoudig opschalen naar dit imposante nieuwe mediumtype. Dit is een fantastische stap in de digitale transformatie die zorgt voor nog meer attentiewaarde van het medium. Tel daarbij op het impactvolle formaat en de eindeloze mogelijkheden van slimme dynamische content, waarbij je real-time inspringt op onder meer locatie, tijd en passerende doelgroepen, en je weet; dit is een uitzonderlijk OOH-mediumtype."

Ook in Den Haag zal de Avenue in de loop van dit jaar zijn intrede doen: JCDecaux heeft recent het contract voor vrijstaande reclamepanelen verkregen en digital OOH vormt een wezenlijk onderdeel van de nieuw te installeren objecten.

www.jcdecaux.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief