Marketing Report
Jeroen Cremer, Frank Haveman en Richard Otto schrijven Merkdisruptie

Jeroen Cremer, Frank Haveman en Richard Otto schrijven Merkdisruptie

In het boek Merkdisruptie worden de belangrijkste oorzaken van het verdwijnen van merken en vijftien megatrends beschreven. Aan de hand daarvan kunnen organisaties een meer gefundeerde risicoanalyse maken en bepalen of hun merk in de gevarenzone zit of niet. Ook reiken de auteurs een strategie aan om uit de gevarenzone, waarin merken als D66, Facebook, Hudson’s Bay en Shell zich nu bevinden, te ontsnappen.

Het boek is geschreven door Brand Director Jeroen Cremer (onder andere co-auteur van Het Merkkompas), merkstrateeg Frank Haveman (auteur van Een Nijlpaard onder het Tapijt en Sneller naar het Merkenparadijs) en media-ondernemer Richard Otto (Tens Media onder andere bekend van de boeken Verdwenen Merken, Namespotting en Vroom & Dreesmann).

Een groot aantal specialisten heeft een bijdrage geleverd, waaronder Bert van der Veer, Carlo Brantsen, Cor Molenaar, Marc Oosterhout, Jan Rijkenberg en Paul Moers.

www.tensmedia.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief