Marketing Report
Jeroen de Bakker begint netwerkplatform Second Opinion

Jeroen de Bakker begint netwerkplatform Second Opinion

Jeroen de Bakker begint het zelfstandige initiatief Second Opinion, een platform dat besluitnemers in de marketing, communicatie en innovatie in verbinding brengt met topspelers uit het vak. Inmiddels hebben zich al vijftien experts bij het platform aangesloten, die met hun kennis en ervaring een adviserende rol spelen. De Bakker wil hiermee vergaarde kennis en expertise toegankelijker maken.

Jeroen de Bakker: “Second Opinion is een netwerk van marktleiders. Als je een gewaagd plan of concept graag wilt laten toetsen, dan kunnen wij jou in contact brengen met een van onze experts. Ons vak wordt steeds veelomvattender en complexer. Het is zonde dat veel kennis en ervaring van marktleiders op het gebied van marketing, communicatie en innovatie niet voor anderen beschikbaar is. Met Second Opinion maken wij deze expertise toegankelijk en kunnen wij hopelijk bij grote beslissingen – met een frisse blik en volledig onafhankelijk – net dat duwtje in de goede richting geven en daarmee ondernemerschap stimuleren.”

De vijftien experts die zich bij Second Opinion hebben aangesloten, zijn onder anderen René Repko, Janneke Niessen, Alfred Levi, Ronald Voorn, Jacqueline Post, Diederick Koopal en Jim Stolze. Het aantal experts groeit de komende tijd nog verder, zodat er nog meer expertise beschikbaar komt. 

De Bakker is een van de initiatiefnemers van Second Opinion en is in het dagelijks leven Directeur Product & Growth Radio bij Talpa Network.

www.second-opinion.club

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief