Marketing Report
Joe Public ontwikkelt campagne voor OHRA Huisdierenverzekering: Paniek tot de Max nieuws

Joe Public ontwikkelt campagne voor OHRA Huisdierenverzekering: Paniek tot de Max

Op dinsdag 4 oktober, Werelddierendag, lanceert OHRA een nieuwe campagne voor haar huisdierenverzekering. Wederom spelen stresskippen Roos en Matthijs de hoofdrol. Eerder dit jaar werd dit stel geïntroduceerd met een campagne die inmiddels is genomineerd voor een ADCN-lamp en Gouden Loeki.

Opgelucht ademhalen

Deze keer maakt Roos zich zorgen om hun hondje Max. De dalmatiër heeft namelijk iets aan z’n pootje. Roos schiet direct in paniek en fantaseert vervolgens hardop over de mogelijke desastreuse gevolgen, wat op een filmische manier wordt verbeeld. Maar gelukkig wordt ze  door haar vriend Matthijs op de voordelen van de huisdierenverzekering gewezen. Alles wordt gewoon vergoed. Dus Roos kan weer opgelucht ademhalen.

De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public.

De 360-gradencampagne gaat op dierendag live, en bevat naast de tv-commercial ook onder andere online video’s, radiocommercials en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de OHRA Huisdierenverzekering worden belicht.

Credits

Verantwoordelijk bij OHRA: Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Erica Kruissen | Bureau: Joe Public Take-away Advertising | Creatieve directie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog | Concept: Ruben van Dijk, Mats Wilke | Strategie: Jeroen van Eck | Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen | Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen | Productiemaatschappij: Holy Fools | Producer: Roos Blank | Regisseur: Jelle de Jonge | DOP: Martijn van Broekhuizen | Art department: Jelier & Schaaf | Edit: MRTN | Online: Ton Habraken | Grading: Captcha! | Geluidsstudio: Public Audio | Animatie: Colorbleed | Media: Mindshare | BTL media: Merkle

www.joepublic.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief