Marketing Report
John West kiest voor Stroom

John West kiest voor Stroom

Het vismerk John West heeft mediabureau Stroom gekozen voor haar mediastrategie en media-executie. Daarmee zal Stroom de  doorvertaling maken voor John West van de marketing- en businessstrategie in media.

De samenwerking is in september 2020 van start gegaan en duurt één jaar waarbij beide partijen de intentie hebben langdurig samen te werken. MediaXplain was voorheen het mediabureau van John West. De samenwerking met Stroom is op informele basis tot stand gekomen zonder pitch.

Samen met het contentmarketingbureau gr8 is een strategie ontwikkeld die onder meer gebaseerd is op de theorie van Byron Sharp en daniel Kahneman. Stroom vertaalt doelgroepen van jonge gezinnen tot en met loyale senioren door in de diverse tools en datamogelijkheden van Stroom opdat er een beeld ontstaat welke doelgroepen verder groeipotentie hebben.  Eerder dit jaar haalde Stroom overigens ook TNO en HalloStroom binnen als klanten.

Arno Snoey, European Country Manager bij John West: “De keuze voor Stroom was al snel duidelijk omdat we met veel enthousiasme werden meegenomen in hun ijzersterke strategische aanpak om het krachtige merk John West op vernieuwende wijze onder de aandacht te brengen. Daarbij was al snel zichtbaar dat de gezonde, positieve ambitie en mentaliteit van Stroom als zeer prettig en welkom werd ervaren. Dit coöperatieve en geïntegreerde denken gaat voor veel energie en synergie zorgen samen met alle betrokkenen.”

Samantha Catsburg, Client Service Director bij Stroom: “Het is geweldig om voor zo’n mooi merk aan de slag te gaan. De professionaliteit van het team en de bureaus maakt ons werk alleen maar leuker en effectiever. Naast de strategische sessies is het ook mooi dat het merk open staat voor vernieuwing op zowel media- als marketingcommunicatie strategie. We adviseren John West daar graag bij.”

Stroom is onderdeel van Candid.

www.stroom.com
www.john-west.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief