Marketing Report
Jordy van Meer naar NOSH Food Films

Jordy van Meer naar NOSH Food Films

Jordy van Meer, co-founder van Scrambled, stapt over naar NOSH Food Films als Creative Director. Samen met NOSH-oprichtster Mady Angelino vormt hij de dagelijkse leiding van het productiehuis en is hij verantwoordelijk voor de contentafdeling. Jordy gaat zich richten op het ontwikkelen van zinvolle en originele online content voor merken, uiteraard in dezelfde niche: food.
 
Jordy van Meer was de afgelopen vijf jaar verantwoordelijk voor de digital contentmarketing van diverse foodmerken. Hij is een ondernemende creatief, met meer dan tien jaar design-, art direction- en advertisingervaring. Voordat hij Scrambled oprichtte, was hij Head of Design bij IceMobile en bekleedde hij diverse designfuncties bij Muse Amsterdam, StrawberryFrog Amsterdam en MediaCatalyst.

Mady Angelino, managing director NOSH Food Films: "We zijn ontzettend blij dat Jordy het NOSH-team komt versterken. Het vinden van een Creative Director met deze unieke ervaring en passie voor ons vak is een gouden vangst. NOSH neemt hiermee een voorsprong op de branche, door op alle niveaus de beste mensen in huis te hebben."
 
NOSH Food Films profileert zich als maker van high-end foodcommercials, -content en -fotografie, voor foodgerelateerde merken. NOSH is onderdeel van de Wenneker Group.

www.noshfoodfilms.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief