Marketing Report
Jumbo snacks krijgen Beter Leven keurmerk

Jumbo snacks krijgen Beter Leven keurmerk

In de landelijke Beter Leven Week van de Dierenbescherming voorziet Jumbo opnieuw een aantal van haar producten met het Beter Leven keurmerk. Een groot deel van de huismerksnacks heeft nu ook het keurmerk, waaronder de kroketten, bitterballen, saté en een deel van het assortiment aan kipsticks, kipnuggets, hamburgers en frikandellen.

Tijdens de duurzame boodschappenroute van Jumbo wordt het klanten bovendien makkelijk gemaakt om te kiezen voor producten met het Beter Leven keurmerk. Jumbo gaat verschillende huismerk zuivelproducten met het Beter Leven keurmerk invoeren, naast het PlanetProof keurmerk dat ook wordt geïntroduceerd. 

Olaf de Boer, Executive Director Buying & Merchandising bij Jumbo: "We vinden het belangrijk om zuinig te zijn op de wereld om ons heen. Daarom zoeken we altijd naar een goed evenwicht tussen mens, dier en milieu. We spannen ons al vele jaren in om duurzamere producten in het schap te leggen. Dierenwelzijn is dan ook een thema dat bij Jumbo hoog op de agenda staat. De snacks met het Beter Leven keurmerk zijn het meest recente voorbeeld hiervan en we blijven continu zoeken naar mogelijkheden voor verdere verduurzaming. Op deze manier maken we lekker, gezond en duurzaam eten voor iedereen bereikbaar."

Tijdens de verschillende landelijke keurmerkweken zoals de Bewuste Visweek (MSC/ASC), Fairtradeweek en de Beter Leven Week staan de keurmerken bij Jumbo centraal. 

www.jumbo.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief